Nejčastější otázky našich zákazníků
99 % odpovědí na vaše otázky najdete právě zde. Pokud byste si přesto nevěděli rady, neváhejte nás kontaktovat.
Výběr šperku
Líbí se mi daný šperk, ale chtěl/a bych jej v jiném provedení. Je to možné?
V Eppi je možné všechno :) Šperk podle vašeho přání zkusíme najít v databázi našich dodavatelů, případně ho vyrobí naši zlatníci přímo na míru. Kontaktujte nás telefonicky, nebo nám napište na e-mail či Livechat.
Co když mám speciální požadavky k výrobě, zabalení nebo doručení šperku?
Výzvy - ty máme rádi. Napište nám své požadavky do poznámky v objednávce, nebo nás kontaktujte telefonicky, přes e-mail či Livechat. Pro vaši spokojenost uděláme maximum.
Jak určit správnou velikost prstenu?
Určit velikost prstenu je občas trochu věda. Ale s námi to hravě zvládnete! Domluvte si schůzku v našem showroomu, kde vám přeměříme prsty nebo prstýnek, který si s sebou donesete. Pokud se jedná o tajnou akci, je možné si na vyžádání odnést speciální měřítko společně s tipy, jak zjistit velikost prstenu a nevzbudit podezření.
Mám alergii na kovy. Z jakých šperků u vás můžu vybírat?
Většina lidí nemá alergii přímo na zlato či stříbro, ale na jiné kovy obsažené ve slitině. Všechny naše šperky ze stříbra a bílého zlata potahujeme vrstvou rhodia, díky které jsou vhodné i pro alergiky. Nejlepší volbou je ale zcela hypoalergenní platina. Pokud víte, který kov vám způsobuje alergické reakce, dejte nám vědět. Pokusíme se pro vás najít vhodnou variantu a zvolit takovou slitinu, která závadné příměsi neobsahuje.
Kupuji přívěšek. Je řetízek součástí šperku?
Ano, ke každému přívěsku dostanete i řetízek. U stříbrných řetízků si navíc můžete vybrat délku 40, 45, 50 cm nebo variabilní 45–50 cm. Pokud vám vybraná velikost nesedí, není problém řetízek vyměnit. U zlatých a platinových přívěsků je standardní délka uvedena v detailním popisu produktu. Řetízek je ale možné na míru zkrátit nebo prodloužit přesně podle vašich představ.
Jak do šperku vybrat správný drahokam?
Máte slabost pro drahokamy, ale nerozumíte jejich parametrům, významu nebo vlastnostem? Na našem blogu najdete Velký přehled drahokamů, kde se o nich dozvíte úplně všechno.
Z jakých materiálů jsou vaše šperky?
Všechny naše šperky jsou vyrobené pouze z ušlechtilých kovů - stříbra, 14karátového a 18karátového zlata či platiny. V případě drahých kamenů jde většinou o přírodní nebo laboratorně vyrobený drahokam. Veškeré údaje o každém šperku najdete v detailním popisu pod jeho fotkami.
Jsou vaše šperky ze stříbra rhodiované?
Ano, všechny naše stříbrné šperky jsou potažené tenkou vrstvou rhodia, která je chrání před oxidací a zčernáním. Tahle vrstva rhodia se může časem opotřebovat a je potřeba ji doplnit. V takovém případě nás kontaktujte a my už se postaráme o to, aby byl váš šperk zase jako nový.
Jak kvalitní diamanty ve špercích používáte?
Nabízíme certifikované diamanty GIA, HRD, IGI, ČGL i plně etické Canadamark. Kromě přírodních diamantů u nás můžete zakoupit i šperky s lab-grown diamanty, které jsou zárukou udržitelnosti a ekologie. Veškeré parametry diamantu najdete podrobně popsané v detailním popisu vámi vybraného šperku.
Z jakého zlata jsou vaše šperky?
Naše šperky vyrábíme jedině ze 14karátového nebo 18karátového zlata. Veškeré údaje o každém šperku najdete v detailním popisu pod jeho fotkami.
Dostanu ke šperku certifikát?
Ano, ke každému šperku dostanete certifikát s detailními údaji. Záleží pouze na vás, zda si vyberete vytištěnou nebo ekologičtější variantu v PDF formátu. K certifikovaným diamantům navíc obdržíte certifikát nezávislé gemologické instituce.
Jsou všechny šperky z vaší výroby?
V samém centru Prahy máme vlastní dílnu s týmem zkušených zlatníků a zároveň spolupracujeme s ověřenými zahraničními partnery a dodavateli. To nám umožňuje docílit té nejvyšší kvality všech vyráběných šperků. Zde uvádíme, odkud naši dodavatelé pochází.
Doprava, platba
Jak mohu šperk zaplatit?
Objednávku můžete zaplatit online platební metodou, běžným bankovním převodem nebo na dobírku, tedy při převzetí od dopravce. Při osobním převzetí můžete platit hotově i platební kartou. U objednávek nad 10 000 Kč je předem vyžadována minimální záloha ve výši 30 % z ceny objednávky. Pokud jste neobdrželi pokyny k platbě nebo máte jakékoliv otázky, neváhejte se na nás obrátit.
Jaké přepravní společnosti používáte?
O doručení našich zásilek v ČR se starají společnosti Zásilkovna, DPD nbeo Česká pošta. Doručovací společnost si volíte v konečné fázi objednávky a je pouze na vás, kterou si vyberete. Pro odesílání balíčků na Slovensko využíváme také DPD, do ostatních zahraničních zemí pak výhradně službu DHL.
Nesu za šperk zodpovědnost před doručením?
Nebojte se. Než se vám šperk dostane fyzicky do rukou, žádnou odpovědnost za něj nenesete.
Mohu si šperk převzít osobně?
Samozřejmě! Stačí se s námi domluvit na termínu předání a my vám objednávku s největší péčí přichystáme. Rádi vás přivítáme v našem novém Eppi Prague Storu na adrese Národní 28, 110 00 Praha 1. Pokud máte blíž naši slovenskou pobočku, neváhejte nás kontaktovat a dohodnout si s námi převzetí v našem bratislavském showroomu na adrese Hviezdoslavovo námestie 7, 811 02 Bratislava.
Zasíláte šperky do zahraničí?
Ano, šperky posíláme kurýrem DHL do celého světa. Doručení do zemí EU/EHP je pro zásilky v hodnotě nad 40 000 Kč zdarma, pro ostatní je zpoplatněno částkou 1 000 Kč. Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, kontaktujte nás prosím. Podmínky s vámi domluvíme individuálně.
Ponákupní servis
Co když se šperk nebude líbit nebo nebude velikostně sedět – mohu jej vrátit?
Nelíbí nebo nesedí? Nevadí! Kontaktujte nás a rádi vám pomůžeme s výběrem správné velikosti či jiného šperku. Ke každé objednávce navíc získáváte 60denní záruku na vrácení, pokud vám nebude šperk z jakéhokoli důvodu vyhovovat. Ale pozor – tahle záruka se nevztahuje na šperky na míru včetně personalizovaných. (Více informací najdete v Obchodních podmínkách.)
Chci šperk vrátit, jak mám postupovat?
I taková situace může nastat. Nenošený šperk můžete vrátit bez udání důvodu do 60 dní. Pokud se tak rozhodnete, kontaktujte nás a domluvíme se na dalších krocích. (Více podrobností o podmínkách pro vrácení produktů najdete v Obchodních podmínkách.)
Koupili jsme prsten, ale velikost nesedí. Je možné ji upravit?
Velikost zlatých a platinových prstenů se většinou upravit dá. V rámci našich služeb máte dokonce jednu úpravu velikosti zcela zdarma (maximálně o 3 velikosti), ale záleží také na typu prstenu. Každou žádost o úpravu proto posuzujeme individuálně a je třeba ji předem konzultovat. Velikost stříbrných prstenů neupravujeme, ale nenošený šperk můžeme do 60 dní vyměnit za jinou dostupnou velikost. (Více podrobností o podmínkách pro úpravy velikosti prstenů zdarma najdete v Reklamačním řádu.)
Co mám udělat, pokud chci změnit velikost prstenu?
Pokud vám nevyhovuje velikost prstenu, ozvěte se nám. Bude-li úprava velikosti možná, společně se domluvíme na dalším postupu. (Více podrobností o podmínkách pro úpravy velikosti produktů najdete v Reklamačním řádu.)
Šperk je poškozený, jak mám postupovat?
Každý šperk před odesláním pečlivě kontrolujeme a za všechny naše produkty ručíme. Pokud byste přece jen u šperku odhalili výrobní vadu, na naše náklady ji opravíme nebo vám dodáme šperk nový. V případě, že se šperk poškodí při nošení, rádi se o něj postaráme a uděláme všechno pro to, abychom ho vrátili do původního stavu. V každém případě jde poškozený šperk nejprve na posouzení k našim zlatníkům. Pokud se jedná o mechanické poškození, je oprava zpoplatněna. Ať už se jedná o jakoukoli závadu, neváhejte nás kontaktovat. Na základě vašeho konkrétního požadavku se společně domluvíme na dalším postupu. (Více podrobností o podmínkách pro reklamace a opravy produktů najdete v Reklamačním řádu.)
Můj šperk potřebuje vyčistit, mohu vám ho zaslat?
Každý šperk se nošením opotřebuje a občasné vyčištění mu jedině prospěje. Základní péči mu snadno poskytnete i doma, tu odbornou ale nechte na nás. V rámci doživotní záruky váš Eppi klenot jednou ročně zdarma a profesionálně vyčistíme. Věřte, že zpátky ho dostanete jako nový. Chcete-li šperk vyčistit častěji, tuhle službu provádíme za 300 Kč. Standardní doba zpracování je do 30 dní, za expresní příplatek je možné vyčištění do 5 pracovních dnů (500 Kč) nebo na počkání (700 Kč). Pokud chcete některou službu využít, nejdřív nás kontaktujte. Domluvíme s vámi další kroky. (Více podrobností o podmínkách pro čištění produktů zdarma najdete v Reklamačním řádu.)
Jak mám zabalit šperk, který vám chci poslat?
Šperk je křehké zboží, je tedy vhodné ho vložit do původní krabičky, aby se předešlo případnému poškození. Krabičku obalte bublinkovou fólií a společně s číslem vaší objednávky a kontaktními údaji vložte do obálky.
Jaký typ zásilky mám pro odeslání zvolit?
Do chvíle, než k nám šperk dorazí, za něj neručíme. Je proto vhodné zásilku pojistit na částku odpovídající hodnotě šperku. Tuhle možnost nabízí jak Zásilkovna, tak například Česká pošta.
Máte nezodpovězenou otázku?
Je více možností jak nás kontaktovat, abychom vám mohli zodpovědět váš dotaz.
Telefonicky, e-mailem, na online chatu nebo osobně v našem pražském showroomu.